Náš pohľad na svet v obuvníctve - barefoot, marketing, greenwashing a brainwashing ....

Tento článok by sme radi venovali či už našim stálym zákazníkom, našim potenciálnym zákazníkom tak aj ľuďom čo nie sú resp. nechcú byť zaslepení a chcú nahliadnuť do "kuchyne" obuvníka v dnešnej zváštnej dobe poznačenej silným tlakom marketingu a sociálnych sietí

Začnime pekne po poriadku a to napr. tým, čo výroba takej topánočky zahŕňa.Okrem šikovných rúk šičiek a majstrov na spodkovom kruhu ako aj na vrchovej manipulácii je potrebné zabezpečiť technicky a materiálovo daný výrobný proces. Takže potrebujete vrchový materiál, podšívkový materiál, stielky, šnúrky prípadne "sucháče", podošvy, nite na šitie, putká, kovové očká, tužinky, opätky, štróblový materiál, pomocné lepidlo na šijacu dielňu, lepidlo na podošvy, halogén na podošvy, rôzne drásacie a čistiace kotúče, baliaci papier, krabička a nejake tie finiš pomôcky aprípravky. A tu treba dodať, že bez akéjkoľvek z vymenovaných komponentov topánočku NEPOSKLADÁTE a NEVYROBÍTE.

Prečo sme sa toto rozhodli napísať - aby ste mali akú takú predstavu čo to znamená vyrobiť topánku. ALE nie je v tom zahrnutý proces príprav modelov, od návrhu, cez prototyp až po finálnu verziu, ktorá je rozvedená do veľkostných čísel napr. od 19 až po 35. Než ten finál vznikne, tak sa stane, že je vyrobených ručne krájaných vzorov aj 50 párov. Taká mravenčia prácička, ale zväčša stojí za to.

Takže problematiku výroby máme len nahrubo načrtnutú.....

Poďme teda ďalej.....

Takže my ako výrobca obuvi sme za čo najzdravší vývoj detských nožičiek. Veď máme vlastné deti a preto dbáme na to, aby tie naše poklady behali ako v bavlnke. Preto úvodom povieme len toľko, aby deti čo najviac behali BOSÉ a mali veľa pohybu a vtedy budú nohy tip top. pre nás je BAREFOOT po dlhoročných skúsenostiach obrovská marketingová bublina na ktorej sa zvačša nabaľujú ani nie tak (samozvaní) výrobcovia, skôr priekupníci a obchodníci s obuvou.

Vysvetlíme.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie